Ziemia Lubuska

W dniach od 9 do 11.06.2014 r. pojechałyśmy na dawno zaplanowaną wycieczkę poznawczo-integracyjną do „Tropical Island” (która przypadła w dni największego upału) po drodze zwiedzając Ziemię Lubuską

Z przyjemnością zwiedziłyśmy zespół klasztorno-pałacowy w Lubiążu, największą w Europie budowlę pocysterską. W chłodnych murach opactwa z XII wieku odpoczęłyśmy od upału. Następnym celem była Winnica Kinga w Starej Wsi k/ Nowej Soli. Podziwiałyśmy wiedzę i pasję młodego małżeństwa uprawiającego setki winorośli oraz produkujących wina białe i różowe. Byłyśmy na degustacji w scenerii wystroju starej stodoły. W Lubniewicach, starym miasteczku z czasów Piastów Śląskich miałyśmy nocleg w pensjonacie Mewa - posiłki serwowano w pobliskim pensjonacie w którym znajdowała się stadnina koni. W pierwszym dniu wieczorem odpoczywałyśmy wśród przyrody nad jeziorem, integrując się ,przy wspólnej biesiadzie zajadając kiełbaski.

W drugim dniu, wczesnym rankiem, wyjechałyśmy w kierunku Brandenburgii i Tropical Island. I zaczęły się nasze komunikacyjne pechy: zamknięty właśnie most w Słubicach, 7 km korek Tirów. Jednak dotarłyśmy do sztucznej, tropikalnej wyspy. Zwiedziłyśmy, co się dało. Odpoczęłyśmy na plaży i w wodzie- cel wyjazdu został osiągnięty.

W trzecim dniu, zwiedzanie Zielonej Góry tj. Palmiarni, „Kościoła Pojednania”, spacer po ślicznych ulicach miasta]. W drodze powrotnej, znowu kłopoty komunikacyjne zamknięto autostradę z powodu wypadku. znowu korki, objazdy- nawet w nocy „Pod Górnikiem” w Brzeszczach był korek i trzeba było pod siedzibę jechać objazdem. Na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Wycieczki to nasze wspólne poznawcze, integracyjne i emocjonalne przeżycia. W przyszłym roku jednak zaplanujemy wyjazd z możliwością dłuższego wypoczynku.

Dziękujemy wszystkim Ludziom dobrej woli wspomagających nas Amazonki, także finansowo, pracujących w PFRON w Oświęcimiu, w administracji Miasta Oświęcim i Gminie Brzeszcze.

opis niedostepnyTropical Island
opis niedostepny
opis niedostepnyLubiąż

Wyjazd współfinansowany ze środków dotacji otrzymanych z Urzędu Miasta Oświęcim oraz Urzędu Gminy Brzeszcze

Urząd Miasta Oświęcim

opis niedostepny

Urząd Gminy Brzeszcze

• Jubileusz 15sto lecia Amazonek BrzeszczeJubileusz 15sto lecia Amazonek Brzeszcze
  • 22 lipca wycieczka do Wisły i Rycerki
  • W dniach od 01 do 03 czerwca odbyła się wycieczka do Wrocławia
  • Przemień swoje lęki na talentyPrzemień swoje lęki na talenty Dzięki wsparciu Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu, realizujemy projekt Rehabilitacja społeczna pt" Przemień swoje lęki na talenty"jednym z punktów była wycieczka do Wieliczki , którą bardzo mile wspominają uczestniczki. a oto zdjecie zbiorowe w komnacie Sw. Kingi